Všeobecné obchodné podmienky

  1. I.
    Základné ustanovenia
  2. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“)
    sú vydané:
    Mgr. Martina Hankerová – Cupcake Roses
    IČO: 50 966 723
    DIČ: 1086173451
    so sídlom: Tomanova 80, 831 07, Bratislava- Vajnory
    zapísanej na Okresnom úrade Bratislava
    Číslo živnostenského registra: 110-258540
    kontaktní údaje:
    email cupcakeroses.sweetbeauty@gmail.com
    telefón +421 907 244 965
    (ďalej len „predávajúci“)
  3. Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti
    predávajúceho a fyzickej osoby, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo svoju
    podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, alebo v rámci svojej podnikateľskej
    činnosti (ďalej len: „kupujúci“) prostredníctvom webového rozhrania
    umiestneného na webovej stránke dostupného www.cupcakeroses.sk (ďalej je
    „internetový obchod“).
  4. Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej
    zmluvy. Odchýlne dojednanie v kúpnej zmluve má prednosť pred
    ustanoveniami týchto obchodných podmienok.
  5. Tieto obchodné podmienky a kúpna zmluva sa uzatvárajú v slovenskom
    jazyku.

II.

Informácie o tovare a cenách

  1. Informácie o tovare, vrátane uvedenia ceny jednotlivého tovaru a jeho
    hlavných vlastností sú uvedené u jednotlivého tovaru v katalógu
    internetového obchodu. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej
    hodnoty, všetkých súvisiacich poplatkov a nákladov za vrátenie tovaru, ak
    tento tovar zo svojej podstaty nemôže byť vrátený obvyklou poštovnou
    cestou. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované
    v internetovom obchode. Toto ustanovenie nevylučuje dojednanie kúpnej
    zmluvy za individuálne dohodnutých podmienok.
  2. Všetka prezentácia tovaru umiestnená v katalógu internetového obchodu je
    informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzavrieť kúpnu
    zmluvu ohľadom tohoto tovaru.
  3. V internetovom obchode sú zverejnené informácie o nákladoch spojených s
    balením a dodaním tovaru.
  4. Prípadné zľavy z kúpnej ceny tovaru nie je možné navzájom kombinovať, ak
    sa nedohodne predávajúci s kupujúcim inak.

2
III.

Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy

  1. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na
    diaľku v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy (náklady na internetové
    pripojenie, náklady na telefónne hovory), hradí kupujúci sám. Tieto náklady
    sa nelíšia od základnej sadzby.
  2. Kupujúci vykonáva objednávku tovaru týmito spôsobmi:
    – prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, ak vykonal predchádzajúcu
    registráciu v internetovom obchode,
    – vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.
  3. Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie tovar, počet kusov tovaru,
    spôsob platby a doručenia.
  4. Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť
    údaje, ktoré do objednávky vložil. Objednávku odošle kupujúci
    predávajúcemu kliknutím na tlačidlo „pokračovať na PayPal“, kde objednávku uhradením potvrdí. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne.
    Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom
    formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa zoznámil s týmito obchodnými
    podmienkami.
  5. Bezodkladne po obdržaní objednávky zašle predávajúci kupujúcemu
    potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri
    objednaní zadal. Toto potvrdenie je automatické a nepovažuje sa za
    uzavretie zmluvy. Kúpna zmluva je uzavretá až po prijatí objednávky
    predávajúcim. Oznámení o prijatí objednávky je doručené na emailovú
    adresu kupujúceho.
  6. V prípade, že niektorú z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže
    predávajúci splniť, zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú
    ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a
    kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením kupujúceho o prijatí
    tejto ponuky predávajúcemu na jeho emailovú adresu uvedenú v týchto
    obchodných podmienkach.
  7. Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť
    objednávku, pokým nie je kupujúcemu doručené oznámenie o prijatí
    objednávky predávajúcim. Kupujúci môže zrušiť objednávku telefonicky na
    telefónnom čísle predávajúceho alebo elektronickou správou na email
    predávajúceho, obe uvedené v týchto obchodných podmienkach.
  8. V prípade, že došlo ku zjavnej technickej chybe na strane predávajúceho pri
    uvedení ceny tovaru v internetovom obchode, alebo v priebehu objednávania,
    nie je predávajúci povinný dodať kupujúcemu tovar za túto celkom zjavne
    chybnú cenu ani v prípade, že kupujúcemu bolo zaslané automatické
    potvrdenie o obdržaní objednávky podľa týchto obchodných podmienok.
    Predávajúci informuje kupujúceho o chybe bez zbytočného odkladu a zašle
    kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená
    ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom
    prípade uzavretá potvrdením o prijatí kupujúcim na emailovú adresu
    predávajúceho.

3
IV.
Zákaznícky účet

  1. Kupujúci objednáva tovar bez registrácie.
    V.

Platobné podmienky a dodanie tovaru

  1. Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej
    zmluvy môže kupujúci zaplatiť nasledujúcimi spôsobmi:
    – bezhotovostne prevodom prostredníctvom platobnej brány PayPal
    na bankový účet predávajúceho č.
    SK07 0200 0000 0038 9623 6457, vedený vo VUB banke.
  2. Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu
    náklady spojené s balením a dodaním tovaru v zmluvnej výške. Ak nie je
    ďalej uvedené výslovne inak, rozumie sa ďalej kúpnou cenou aj náklad
    spojený s dodaním tovaru.
  3. V prípade platby v hotovosti je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru. V
    prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 7 dní od uzavretia
    kúpnej zmluvy.
  4. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu
    splnený okamihom pripísania príslušnej sumy na bankový účet
    predávajúceho.
  5. Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu
    pokladničný doklad. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu
    dane online, v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.
  6. Tovar je kupujúcemu dodaný:
     na adresu určenú kupujúcim v objednávke
     osobným odberom v prevádzkarni predávajúceho.
  7. Voľba spôsobu dodania sa vykonáva v priebehu objednávania tovaru.
  8. Náklady na dodanie tovaru v závislosti na spôsobe odoslania a prevzatia
    tovaru sú uvedené v objednávke kupujúceho a v potvrdení objednávky
    predávajúcim. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe
    zvláštneho požiadavku kupujúceho, znáša kupujúci riziko a prípadné
    dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.
  9. Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené
    kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní. V
    prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať
    opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je
    kupujúci povinný zaplatiť náklady spojené s opakovaným doručovaním
    tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.
  10. Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať
    neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek vád toto bezodkladne
    oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu nasvedčujúceho
    neoprávnenému vniknutiu do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu
    prevziať.
  11. Predávajúci vystaví kupujúcemu daňový doklad – faktúru. Daňový doklad je priložený k dodávanému tovaru.
  12. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo ku tovaru zaplatením celej kúpnej ceny
    za tovar, vrátane nákladov na dodanie, najskôr však prevzatím tovaru.
    Zodpovednosť za náhodnú stratu, poškodenie či zničenie tovaru prechádza
    na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal
    kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak
    neurobil.

VI.

Odstúpenie od zmluvy

  1. Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako
    spotrebiteľ, má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť aj bez uvedenia dôvodu.
  2. Lehota pre odstúpenie od zmluvy predstavuje 14 dní
    – odo dňa prevzatia tovaru,
    – odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy
    niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí
    – odo dňa prevzatia prvej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy pravidelná
    opakovaná dodávka tovaru.
  3. Kupujúci nemôže okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy:
    – o poskytovaní služieb, ak boli splnené s jeho predchádzajúcim výslovným
    súhlasom pred uplynutím lehoty pre odstúpenie od zmluvy a predávajúci pred
    uzavretím zmluvy oznámil kupujúcemu, že v takom prípade nemá právo na
    odstúpenie od zmluvy a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
    – o dodávke tovaru alebo služby, ktorých cena závisí na výkyvoch finančného
    trhu nezávisle na vôli predávajúceho a ku ktorému môže dôjsť v priebehu
    lehoty pre odstúpenie od zmluvy,
    – o dodaní alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase
    uzavretia zmluvy, ktoré môžu byť dodané až po uplynutí tridsiatich dní a
    ktorých cena závisí na výkyvoch trhu nezávislých na vôli predávajúceho,
    – o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania kupujúceho, tovaru
    vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného
    kupujúceho,
    – o dodávke tovaru, ktorý podlieha rýchlej skaze, ako aj tovaru, ktorý bol po
    dodaní vzhľadom na svoju povahu nenávratne zmiešaný s iným tovarom,
    – o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodov
    ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol
    po dodaní porušený,
    – o dodávke zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových
    záznamov, kníh alebo počítačového softvéru, ak sú predávané v ochrannom
    obale a kupujúci tento obal rozbalil,
    – o dodávke novín, periodík alebo časopisov s výnimkou predaja na základe
    dohody o predplatnom a predaji kníh nedodávaných v ochrannom obale,
    – o dodávke elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho
    poskytovanie začalo s výslovným súhlasom kupujúceho a kupujúci vyhlásil ,
    že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohoto súhlasu stráca právo na
    odstúpenie od zmluvy,

V ďalších prípadoch uvedených v § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. o
ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe
zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových
priestorov predávajúceho v znení nehorších predpisov.

  1. Pre dodržanie lehoty pre odstúpenie od zmluvy musí kupujúci odoslať
    prehlásenie o odstúpení v lehote pre odstúpenie od zmluvy.
  2. Odstúpenie od kúpnej zmluvy zašle kupujúci na emailovú alebo doručovaciu
    adresu predávajúceho uvedenú v týchto obchodných podmienkach.
    Predávajúci potvrdí kupujúcemu bezodkladne prijatie formulára.
  3. Kupujúci, ktorý odstúpil od zmluvy, je povinný vrátiť predávajúcemu tovar do
    14 dní od odstúpenia od zmluvy. Kupujúci znáša náklady spojené s vrátením
    tovaru predávajúcemu, a to i v tom prípade, ak tovar nemôže byť vrátený pre
    svoju povahu obvyklou poštovnou cestou.
  4. Ak odstúpi kupujúci od zmluvy, vráti mu predávajúci bezodkladne, najneskôr
    však do 14 dní od odstúpenie od zmluvy, všetky peňažné prostriedky vrátane
    nákladov na dodanie, ktoré od neho prijal, a to rovnakým spôsobom.
    Predávajúci vráti kupujúcemu prijaté peňažné prostriedky iným spôsobom len
    vtedy, ak s tým kupujúci súhlasí a ak mu tým nevzniknú ďalšie náklady.
  5. Ak kupujúci zvolil iný než najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý
    predávajúci ponúka, vráti predávajúci kupujúcemu náklady na dodanie tovaru
    vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania
    tovaru.
  6. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nie je predávajúci povinný vrátiť prijaté
    peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar odovzdá alebo
    preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.
  7. Tovar musí vrátiť kupujúci predávajúcemu nepoškodený, neopotrebený a
    neznečistený a ak je to možné, v pôvodnom obale. Nárok na náhradu škody
    vzniknutej na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti
    nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
  8. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania
    zásob, nedostupnosti tovaru, alebo keď výrobca, dovozca alebo dodávateľ
    tovaru prerušil výrobu alebo dovoz tovaru. Predávajúci bezodkladne
    informuje kupujúceho prostredníctvom emailovej adresy uvedenej v
    objednávke a vráti v lehote 14 dní od oznámení o odstúpenie od kúpnej
    zmluvy všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od
    neho na základe zmluvy prijal, a to rovnakým spôsobom, poprípade
    spôsobom určeným kupujúcim.

VII.

Práva z vadného plnenia

  1. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovaru pri prevzatí nemá vady.
    Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v dobe, kedy kupujúci tovar
    prevzal:
    – má tovar vlastnosti, ktoré si strany dojedali, a ak chýba dojednanie, má také
    vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca popísal alebo ktoré kupujúci
    očakával s ohľadom na povahu tovaru a na základe reklamy predávajúcim
    vykonanej,

– sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku

ktorému sa tovar tohoto druhu obvykle používa,
– tovar zodpovedá akosti alebo prevedeniu dohodnutej vzorky alebo predlohy,
ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa dohodnutej vzorky alebo
predlohy,
– je tovar v zodpovedajúcom množstve alebo hmotnosti a
– tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

  1. Ak sa vada prejaví v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia tovaru
    kupujúcim, má sa za to, že tovar bol vadný už pri prevzatí. Kupujúci je
    oprávnený uplatniť práva z vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru
    v dobe dvadsať štyri mesiacov od prevzatia. Toto ustanovení sa nepoužije u
    tovaru predávaného za nižšiu cenu pre vadu, pre ktorú bola nižšia cena
    dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním,
    u použitého tovaru pre vadu zodpovedajúcu miere používania alebo
    opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim, alebo ak to vyplýva z
    povahy tovaru.
  2. V prípade výskytu vady môže kupujúci predávajúcemu predložiť reklamáciu a
    požadovať:
    – ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť:
    – bezplatné odstránenie vady tovaru,
    – výmenu tovaru za nový tovar,
    – ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť:
    – primeranú zľavu z kúpnej ceny,
    – odstúpiť od zmluvy.
  3. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy,
    – ak má tovar vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec
    mohla riadne užívať ako vec bez vady,
    – ak nemôže tovar riadne užívať pre opakovaný výskyt vady alebo vád po
    oprave,
    – ak nemôže riadne tovar užívať pre väčší počet vád tovaru.
  4. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni, v ktorej
    je prijatie reklamácie možné, prípadne i v sídle alebo mieste podnikania.
    Spotrebiteľ môže reklamáciu uplatniť aj u osoby určenej predávajúcim. Ak
    reklamáciu spotrebiteľa vybavuje osoba určená predávajúcim, táto môže
    reklamáciu vybaviť iba odovzdaním opraveného tovaru, inak reklamáciu
    postúpi na vybavenie predávajúcemu. Predávajúci je povinný kupujúcemu
    vydať písomné potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, čo je obsahom
    reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie kupujúci požaduje, ako aj
    potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o
    vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie
    zamietnutia reklamácie.
  5. Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený
    zamestnanec alebo určená osoba je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho
    právach vyplývajúcich z vadného plnenia. Na základe rozhodnutia
    spotrebiteľa, ktoré z práv vyplývajúcich mu z vadného plnenia si uplatňuje, je
    Predávajúci alebo ním poverený pracovník alebo určená osoba povinný určiť
    spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do troch
    pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamách, v odôvodnených prípadoch,

najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr
do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. . Po určení spôsobu vybavenia
reklamácie sa reklamácia vrátane odstránenia vady musí vybaviť ihneď,
pričom v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr.
Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia vady však nesmie trvať dlhšie ako
30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Márne uplynutie tejto lehoty sa
považuje za podstatné porušenie zmluvy a kupujúci má právo od kúpnej
zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. Za okamih
uplatnenia reklamácie sa považuje moment, kedy dôjde prejav vôle
kupujúceho (uplatnenie práva z vadného plnenia) predávajúcemu.

  1. Predávajúci písomne informuje kupujúceho o výsledku reklamácie, a to
    najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
  2. Právo z vadného plnenia kupujúcemu nepatrí, ak kupujúci pred prevzatím
    veci vedel, že vec má vadu, alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil.
  3. V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu účelne
    vynaložených nákladov vzniknutých v súvislosti s uplatnením reklamácie.
    Toto právo môže kupujúci u predávajúceho uplatniť v lehote do jedného
    mesiaca po uplynutí záručnej doby.
  4. Voľbu spôsobu reklamácie a jej vybavenia, ak je viacero možností, má
    kupujúci.
  5. Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom práv z vadného plnenia sa
    riadia § 499 až 510, § 596 až 600 a § 619 až 627 zákona č. 40/1964 Zb.
    Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov a zákonom
    č. 250/2007 Z. z., o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.

VIII.
Doručovanie

  1. Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne
    doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.
  2. Kupujúci doručuje predávajúcemu korešpondenciu na emailovú adresu
    uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci doručuje
    kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho
    zákazníckom účte alebo v objednávke.

IX.

Mimosúdne riešenie sporov

  1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak
    nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu
    alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ má
    právo podať návrh na začatie alternatívneho (mimosúdneho) riešenia sporu u
    subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť podľa
    predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30
    dní odo dňa jej odoslania. Týmto nie je dotknutá možnosť spotrebiteľa obrátiť
    sa na súd.
  2. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporou z kúpnej zmluvy je
    príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99
    Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom
    kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát,
    Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská
  3. 32, 827 99 Bratislava 27, alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo
    adr.@soi.sk. Internetová adresa: https://www.soi.sk/. Platformu pre riešenie
    sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese
    http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi
    predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.
  4. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské
    nivy 44/a, 827 15 Bratislave, internetová adresa: http://esc-sr.sk/
    je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady
    (EU) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line
    a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie
    o riešení spotrebiteľských sporov on-line).
  5. Predávajúci je oprávnený k predaji tovaru na základe živnostenského
    oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti
    príslušný Okresný úrad odbor živnostenského podnikania. Slovenská
    obchodní inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor
    nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení
    nehorších predpisov .

X.

Záverečné ustanovenia

  1. Všetky dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim sa spravujú právnym
    poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou
    obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli, že vzťah sa riadi právom
    Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z
    všeobecne záväzných právnych predpisov.
  2. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi
    správania v zmysle ustanovení zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane
    spotrebiteľa v znení nehorších predpisov.
  3. Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva k
    obsahu, vrátane rozvrhnutia stránky, fotiek, filmov, grafiky, ochranných
    známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, prináleží predávajúcemu. Je
    zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich
    časť bez súhlasu predávajúceho.
  4. Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu
    tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v
    rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového
    obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho
    prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo
    tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užívať
    programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a
    užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwarové vybavenie takým
    spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením či účelom.
  5. Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim
    v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.
  6. Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať.
    Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti
    predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.
Košík